Eğitim Türü | : | Önlisans | Puan Türü | : |
TYT
Önceki Dönem: YGS-4
|
Programın amacı Türkiyede hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.
Temel bilim derslerinin yanı sıra, mesleğe yönelik, çağrı merkezi yönetimi, yeni iletişim teknolojileri, davranış bilimi gibi dersler görülür.
Mezun öğrencilerin en büyük istihdam alanları programın özelliğinden dolayı ağırlıklı olarak çağrı merkezleridir. Ayrıca bu programdan mezun olacak öğrenciler, kamu kurum ve kuruluşlarında da çalışabilirler