Eğitim Türü | : | Önlisans | Puan Türü | : |
TYT
Önceki Dönem: YGS
|
Reklâmcılığın ve iknanın kuramsal temelleri üzerine kurgulanmış, reklam yaratıcılığı ve pratiğini, reklam kuramlarını, reklam araştırmalarını, marka yönetimini, stratejileri konularında kapsamlı bilgileri öğrenciye kazandırma ve bu konularda bilimsel araştırma yapma yeteneği edindirme amaçlanır.
Temel bilim derslerinin yanı sıra marka yönetimi, pazarlama, analiz gibi meslek dersleri görülür.
Mezunlar; üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların işletmelerin marka yönetimi birimlerinde, pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde, reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları ve yapım şirketlerinde çalışma olanağına sahip olabilmektedirler.
Eğitim Türü | Puan Türü |
Taban Puan |
Türkiye Başarı Sırası |
Kontenjan | |
---|---|---|---|---|---|
Marka İletişimi (Açıköğretim) Anadolu Üniversitesi (Eskişehir) Açıköğretim Fakültesi |
Önlisans | TYT | 257,136 | 1.494.203 | 2.000 Aday |
Marka İletişimi (Açıköğretim) İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi |
Önlisans | TYT | 254,301 | 1.541.374 | 2.000 Aday |