Eğitim Türü | : | Lisans | Puan Türü | : |
SÖZ
Önceki Dönem: TS-2
|
Reklâm Tasarımı ve İletişimi Bölümü, sanat ve bilimin kesişme noktasında yer alan reklamcılık alanına araştırmacılar, yaratıcı uzmanlar ve yöneticiler yetiştirmek amacıyla kurulmuştur.
Dört yıllık lisans eğitimi kapsamında hem reklam sektörüne hem de reklamcılık konusunda akademik çalışma yapmakta olan kurumlara kalifiye eleman yetiştirilmektedir. Reklam tasarım alanı reklamcılığın yanında pazarlama, marka yönetimi, halkla ilişkiler, yetenek yönetimi, insan kaynakları, kurumsal iletişim gibi pek çok alan ve konuyu da içermekte olup bölüm ders programları da alanın bu bütünleşik ve çeşitlilik yapısına uygun olarak hazırlanır.
Reklam Tasarımı ve İletişimi Bölüm mezunları reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, insan kaynakları, siyasal iletişim uygulamaları vb. pek çok alanda ve sektörde istihdam edinme olanağına sahiptirler.
Eğitim Türü | Puan Türü |
Taban Puan |
Türkiye Başarı Sırası |
Kontenjan | |
---|---|---|---|---|---|
Reklam Tasarımı ve İletişimi (İngilizce) (Tam Burslu) Yeditepe Üniversitesi (İstanbul) İletişim Fakültesi |
Lisans | SÖZ | 459,083 | 1.326 | 7 Aday |
Reklam Tasarımı ve İletişimi (İngilizce) (%50 Burslu) Yeditepe Üniversitesi (İstanbul) İletişim Fakültesi |
Lisans | SÖZ | Dolmadı | Dolmadı | 44 Aday |